Tuesday, December 3, 2013

Bagaimana nak jadi ahli shaklee??




Assalamualaikum dan salam ceria dari saya..entri kali ni nk kongsi bagaimana nak menjadi ahli shaklee dan apa KEISTIMEWAAN menjadi ahli shaklee...jom santai dengan entri saya kt bawah ni....


Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee


Pendaftaran keahlian ialah RM65 sahaja..kos penghantaran memberkit RM10 ke semenanjung dan RM20 ke Sabah&Sarawak..pendaftaran boleh juga dilakukan terus melalui walk-in ke HQ atau branch berdekatan anda dengan menggunakan ID saya 964130 atau menghubungi saya untuk memudahkan urusan pendaftaran..

keahlian percuma juga diberikan kepada pelanggang yang membuat pembelian 200uv bersamaan RM680 untuk semenanjung dan RM850 untuk sabah&Sarawak.

Antara keistimewaan menyertai kami

# Diskaun untuk setiap pembelian vitamin dan produk shaklee
# boleh menjana pendapatan 3/4/5 angka..(anda yang tentukan sendiri nak yang mana)
# di perkenalkan dgn 3C (cash,car,convention)
# di bimbing dibawah master2 yang hebat. Tak perlu keluar meting malam2..semuanya hanya   dihujung jari saja..semuanya secara online.
# Anda juga akan dimasukkan ke group-group rahsia dan akn di bimbing dari A-Z...kami komited                  untuk memastikan kejayaan anda..

untuk maklumat lanjut mengenai keahlian shaklee / pembelian produk / jana pendapatan 4-5 angka dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui

sms          :019-5212055

Facebook  :nira ramli

No comments:

Post a Comment